Методична скарбничка

Вихователь-методист ЗДО

Феклістова Світлана Анатоліївна

Посада: вихователь-методист 

Освіта: повна вища

Закінчила НПУ ім.М.П.Драгоманова, 1995р.

Спеціальність за дипломом:  «Дошкільна педагогіка і психологія»

Кваліфікація за дипломом: «Викладач дошкільної педагогіки та психології. Вихователь»

Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання: «Вихователь-методист», «Старший вихователь»

Педагогічний стаж: 22 роки

Нагороди та відзнаки:

  • Грамота Головного Управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, 2002 р.
  • Грамота відділу освіти Бучанської міської ради, 2010, 2013 рр.
  • Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2011 р.
  •  Подяка Бучанського міського голови,  2012, 2017 рр.

 

Пріоритетне спрямування змісту освітнього процесу, згідно Статуту Бучанського ЗДО №3 «Козачок», проводиться за двома напрямками:

1. Профілактично-оздоровчий напрямок (використання традиційних та інноваційних підходів в профілактично-оздоровчій роботі, а саме: фітотерапії, музикотерапії, кисневих коктейлів, зміцнення фізичного здоров'я дітей в процесі використання методики володіння м'ячем).

2. Розвиток інтелекту дитини (здійснення дошкільної освіти за принципом всебічного розвитку розвиваючого характеру: розумових здібностей; інтелекту; пізнавальної активності в пошуково-дослідницькій, зображувальній, музичній, художньо-естетичній діяльності).

Основні завдання на 2018/2019 навчальний рік:

1. Продовжити роботу з налагодження тісної співпраці закладу дошкільної освіти з батьками вихованців, залучення їх до участі в освітньому процесі.

2. Продовжити поглиблену роботу з мовленнєвої компетенції дошкільників шляхом впровадження методики використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям (автор - Т.А.Ткаченко).

3. Спрямувати роботу дошкільного навчального закладу на використання здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій, реалізувати їх комплексно через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя.

4. Забезпечити наступність в роботі дошкільного навчального закладу і школи для формування всебічно розвиненої дитини, її розумової активності, самостійності, творчих здібностей, формування активно-пізнавального ставлення дитини до навколишньої дійсності та майбутнього навчання.