Методична скарбничка

Вихователь-методист ЗДО

Феклістова Світлана Анатоліївна

Посада: вихователь-методист 

Освіта: повна вища

Закінчила НПУ ім.М.П.Драгоманова, 1995р.

Спеціальність за дипломом:  «Дошкільна педагогіка і психологія»

Кваліфікація за дипломом: «Викладач дошкільної педагогіки та психології. Вихователь»

Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання: «Вихователь-методист», «Старший вихователь»

Педагогічний стаж: 23 роки

Нагороди та відзнаки:

  • Грамота Головного Управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, 2002 р.
  • Грамота відділу освіти Бучанської міської ради, 2010, 2013 рр.
  • Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2011 р.
  •  Подяка Бучанського міського голови,  2012, 2017 рр.

 

Пріоритетне спрямування змісту освітнього процесу, згідно Статуту Бучанського ЗДО №3 «Козачок», проводиться за двома напрямками:

1. Профілактично-оздоровчий напрямок (використання традиційних та інноваційних підходів в профілактично-оздоровчій роботі, а саме: фітотерапії, музикотерапії, кисневих коктейлів, зміцнення фізичного здоров'я дітей в процесі використання методики володіння м'ячем).

2. Розвиток інтелекту дитини (здійснення дошкільної освіти за принципом всебічного розвитку розвиваючого характеру: розумових здібностей; інтелекту; пізнавальної активності в пошуково-дослідницькій, зображувальній, музичній, художньо-естетичній діяльності).

Основні завдання на 2019/2020 навчальний рік:

1.Продовжити роботу на актуалізацію основних завдань з безпеки життєдіяльності, охорони життя і збереження здоров'я дошкільників шляхом створення сучасного розвивального середовища та формування ціннісного ставлення до свого здоров'я.
 
2.Продовжити роботу по забезпеченню якісної підготовки дітей до навчання в школі, зберігаючи при цьому субкультуру дошкільного дитинства, зокрема, через спільність в роботі ЗДО – школа.
 
3. Спрямувати роботу на формування у дітей основ економічної грамотності як невід'ємної складової соціалізації сучасної дитини.
 
4. Підвищити компетентность та професійну майстерність педагогів через удосконалення якості методичного супроводу, модернізацію методичної роботи з кадрами.