Сторінка музичного керівника

Августовська Ірина Дмитрівна

Посада: музичний керівник  

Освіта: повна вища

Закінчила Ровенський державний педагогічний інститут

ім.. Д. З. Мануїльського, 1979 р.

Спеціальність за дипломом:  «Вчитель музики та співів»

Кваліфікація за дипломом: «Вчитель музики та співів»

Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання: «Вихователь-методист» 2005р.

Педагогічний стаж: 39 років

Курси «Intel»: 2014 р.

Нагороди та відзнаки:

  • Подяка відділу освіти Бучанської міської ради, 2009 р.
  • Грамота, диплом відділу освіти Бучанської міської ради.
  • Грамота головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, 2010, 2012 рр.
  • Грамота МОН, 1997, 2012 рр.
  • Цінні подарунки, 2008 р.
  • Знак «Відмінник освіти України», 2003 р.

 

Поради для батьків щодо музично-естетичного виховання дітей

  • Співайте разом зі своєю дитиною вдома колискові, забавлянки, пісні-небелиці тощо.
  • Слухайте разом із дитиною музику в живому виконанні, аудіо записі.
  • Музикуйте з дитиною на музичних інструментах – справжніх, іграшкових чи виготовлених власноруч.
  • Імітуйте голоси персонажів під час читання з дитиною казок.
  • Влаштовуйте вдома імпровізовані танцювальні виступи.
  • Готуйте разом із дитиною музичні номери, виступи-сюрпризи до родинних свят.
  • Грайтеся з дитиною в музичні ігри.
  • Поєднуйте діяльність дитини в побуті з творчістю.
  • Підтримуйте розмову з дитиною, коли вона ділиться своїми музично-естетичними враженнями.
  • Поповнюйте домашню музичну фонотеку музичними казками, дитячими піснями, мюзиклами тощо.

Правила поведінки батьків на святі в дитячому садку.

     Дні проведення свят у дитячому садку – завжди особливі! Передсвяткова суєта, хвилювання. Діти бачать і відчувають, що все «не як завжди» - багато  «сторонніх» людей: батьки, родичі, гості. Співробітники дитячого садка хоча і самі звичайно хвилюються, намагаються створити  для дітей спокійну обстановку. Як поводяться при цьому гості? По різному….

     Іноді затримуються з костюмами, а дитина в очікуванні дуже переживає, навіть плаче і, хоча вихователь намагається заспокоїти  «бідолаху», настрій дитини зіпсований, та й на загальному настрої всієї групи це відбивається. А іноді батьки зовсім  не готують костюма для своєї дитини. Дитина відчуває себе обділеною, розуміючи, що на відміну від своїх одногрупників, змушена йти на свято в буденних шортах або платті та в тапочках. Не сумнівайтеся, вбрані з любов’ю діти в «ах, яких красивих» костюмах, не забудуть голосно порівняти себе з тим, хто «не гарний». І мова тут йде не про дорожнечу нарядів, а про їх особливе призначення, яке покликане дати дитині зовнішнє, а разом з тим і внутрішнє відчуття свята! Це ж відчуття виникає у дітей і тоді, коли вони бачать, що і дорослі виглядають відповідно. Так, так! Гості, що приходять на свято, теж повинні виглядати святково! Так само, як ми виглядаємо на своїх «дорослих» святах і навіть – краще! Жінкам рекомендуються нарядні сукні, всім – змінне взуття, в усьому – охайний і приємний вигляд.

     Що ще можна помітити перед святом?  Наприклад, мама занадто голосно спілкується зі своєю дитиною, одягаючи її і не звертаючи уваги на те, що вони не одні в групі.

     Не пристойно також спізнюватись на свято і входити в зал вже після його початку… втім, це вже звичайні для будь-якої культурної людини правила, про які варто пам’ятати.

 А є правила поведінки дорослих саме на дитячому святі. Давайте переглянемо їх.

  1. До кожної дитини запрошується один або двоє гостей.
  2. Зовнішній вигляд гостей повинен бути святковим та охайним. Верхній одяг знятий і залишений в групі, якщо з якоїсь причини не має змінного взуття, на вуличне взуття мають бути надіті бахали, але не красиво бути зовсім без взуття.
  3. Під час проведення свята  не красиво користуватися мобільними телефонами (це не повага як до дітей так і до вихователів).
  4. Фото і відео зйомка проводиться тільки сидячи, зі свого місця (поважайте інтереси інших глядачів). Взагалі – то, найправильнішим є варіант, коли батьки домовляються і запрошують фахівця – фотографа або оператора, а потім тиражують фото і відео для всіх. Це ідеально ще й тому, що діти бачать захоплені очі рідни людей, а не  «зіниці» камер. Та й руки вільні для оплесків, які є для дітей головною нагородою за їх старання порадувати гостей своїм виступом.
  5. Не можна відволікати дитину розмовами і вигуками з місця. Тим більше, не можна переміщатися по залу, категорично забороняється самовільно підходити до своєї дитини, піднімати її з місця, втручатися в хід свята.
  6. Якщо ваш малюк,  побачивши вас, почав плакати, візьміть його до себе, нехай цього разу він побуде «глядачем».
  7. Не бажана присутність на святі серед гостей дітей більш молодшого віку.
  8. На прохання музичного керівника і вихователя батьки можуть брати участь в проведенні дитячого свята (заспівати разом з дитиною пісню, станцювати, пограти, розповісти жарт або вірш і навіть зіграти роль).

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ 
щодо розвитку творчості дитини
 
Шановні батьки!
Ми з Вами разом дуже зацікавлені у гармонійному розвитку дитини.
Сподіваюсь, що ці поради допоможуть Вам.
  • Залучайте дітей до знайомства з усіма видами мистецтва.
  • Відвідуйте з ними театри, концерти, виставки, циркові вистави, музеї тощо.
  • Читайте дітям авторські та народні казки, дитячу літературу.
  • Заохочуйте дітей до імпровізованої драматизації казок, пісень, віршів.
  • Пропонуйте дітям придумувати свої казки та відображати їх у малюнках, грі, діях.
  • Виготовляйте разом з дітьми різні види лялькового театру (настільні, театр-рукавичка, тіньовий, пальчиковий тощо).
  • Дозволяйте дітям  недовго переглядати дитячі передачі, фільми, мультфільми.
  • Організуйте домашній оркестр з дитячих музичних інструментів та саморобок (все, що видає звук) та супроводжуйте записи дитячої музики грою на них.
  • Організовуйте домашні концерти, на яких діти будуть виконувати не тільки знайомі пісні та таночки, а й вигадані.
  • За допомогою ігор та загадок («На чому я граю?», «Повтори як я» та ін.) ви будете розвивати тембровий та ритмічний слух дитини.
  • Дозволяйте дітям фантазувати, виявляти творчість.