Августовська Ірина Дмитрівна

Посада: музичний керівник
Освіта: повна вища
Закінчила Ровенський державний педагогічний інститут
ім.. Д. З. Мануїльського, 1979 р.
Спеціальність за дипломом: «Вчитель музики та співів»
Кваліфікація за дипломом: «Вчитель музики та співів»
Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання: «Вихователь-методист» 2005р.
Педагогічний стаж: 43 роки
Курси «Intel»: 2014 р.
Нагороди та відзнаки:
- Подяка відділу освіти Бучанської міської ради, 2009 р.
- Грамота, диплом відділу освіти Бучанської міської ради.
- Грамота головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, 2010, 2012 рр.
- Грамота МОН, 1997, 2012 рр.
- Цінні подарунки, 2008 р.
- Знак «Відмінник освіти України», 2003 р.
Ваш малюк справляє враження музичної дитини? Він обожнює дитячі мелодії, співає по дорозі до дитячого садочку, просить купити піаніно, а не ляльку або машинку? Можливо, ви – батько майбутнього великого музиканта! Як же розгледіти унікальні здібності дитини, які ознаки вказують на його музикальність?
Дитина має очевидні музичні здібності, якщо:
- із задоволенням слухає музику та пізнає її;
- по пам'яті наспівує почуті мелодії;
- має свої музичні уподобання, просить включити певні музичнітвори;
- почувши музику, охоче підспівує або пританцьовує під неї;
- уважно прислухається до музики, швидко та легко відтворює ритм;
- вигадує власні мелодії, імпровізує;
- співаючи або граючи на дитячому музичному інструменті, вкладає у виконання почуття та емоції;
- визначає та передає характер і настрій музики;
- вчиться грати на музичному інструменті;
- акомпанує собі на дитячих музичних інструментах: бубні, трикутнику, дзвіночках, металофоні, тощо;
- має улюблені види музичної діяльності.

ПОРАДИ БАТЬКАМ
щодо розвитку творчості дитини
Шановні батьки!
Ми з Вами разом дуже зацікавлені у гармонійному розвитку дитини.
Сподіваюсь, що ці поради допоможуть Вам.
- Залучайте дітей до знайомства з усіма видами мистецтва.
- Відвідуйте з ними театри, концерти, виставки, циркові вистави, музеї тощо.
- Читайте дітям авторські та народні казки, дитячу літературу.
- Заохочуйте дітей до імпровізованої драматизації казок, пісень, віршів.
- Пропонуйте дітям придумувати свої казки та відображати їх у малюнках, грі, діях.
- Виготовляйте разом з дітьми різні види лялькового театру (настільні, театр-рукавичка, тіньовий, пальчиковий тощо).
- Дозволяйте дітям недовго переглядати дитячі передачі, фільми, мультфільми.
- Організуйте домашній оркестр з дитячих музичних інструментів та саморобок (все, що видає звук) та супроводжуйте записи дитячої музики грою на них.
- Організовуйте домашні концерти, на яких діти будуть виконувати не тільки знайомі пісні та таночки, а й вигадані.
- За допомогою ігор та загадок («На чому я граю?», «Повтори як я» та ін.) ви будете розвивати тембровий та ритмічний слух дитини.
- Дозволяйте дітям фантазувати, виявляти творчість.