Сторінка музичного керівника

Августовська Ірина Дмитрівна

Посада: музичний керівник  

Освіта: повна вища

Закінчила Ровенський державний педагогічний інститут

ім.. Д. З. Мануїльського, 1979 р.

Спеціальність за дипломом:  «Вчитель музики та співів»

Кваліфікація за дипломом: «Вчитель музики та співів»

Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання: «Вихователь-методист» 2005р.

Педагогічний стаж: 42 роки

Курси «Intel»: 2014 р.

Нагороди та відзнаки:

  • Подяка відділу освіти Бучанської міської ради, 2009 р.
  • Грамота, диплом відділу освіти Бучанської міської ради.
  • Грамота головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, 2010, 2012 рр.
  • Грамота МОН, 1997, 2012 рр.
  • Цінні подарунки, 2008 р.
  • Знак «Відмінник освіти України», 2003 р.

Ваш малюк справляє враження музичної дитини? Він обожнює дитячі мелодії, співає по дорозі до дитячого садочку, просить купити піаніно, а не ляльку або машинку? Можливо, ви – батько майбутнього великого музиканта! Як же розгледіти  унікальні здібності  дитини, які ознаки вказують на його музикальність? 

Дитина має очевидні музичні здібності, якщо: 

  • із задоволенням слухає музику та пізнає її;
  • по  пам'яті наспівує почуті мелодії;
  • має свої музичні уподобання, просить включити певні музичнітвори;
  • почувши музику, охоче підспівує або пританцьовує під неї;
  • уважно прислухається до музики,  швидко та  легко відтворює ритм;
  • вигадує власні мелодії, імпровізує;
  • співаючи або граючи на дитячому музичному інструменті, вкладає у виконання почуття та емоції;
  • визначає та передає  характер і настрій музики;
  • вчиться грати на музичному інструменті;
  • акомпанує собі на дитячих музичних інструментах: бубні, трикутнику, дзвіночках, металофоні,  тощо;
  • має улюблені види музичної діяльності.

ПОРАДИ БАТЬКАМ 
щодо розвитку творчості дитини
 
Шановні батьки!
Ми з Вами разом дуже зацікавлені у гармонійному розвитку дитини.
Сподіваюсь, що ці поради допоможуть Вам.
  • Залучайте дітей до знайомства з усіма видами мистецтва.
  • Відвідуйте з ними театри, концерти, виставки, циркові вистави, музеї тощо.
  • Читайте дітям авторські та народні казки, дитячу літературу.
  • Заохочуйте дітей до імпровізованої драматизації казок, пісень, віршів.
  • Пропонуйте дітям придумувати свої казки та відображати їх у малюнках, грі, діях.
  • Виготовляйте разом з дітьми різні види лялькового театру (настільні, театр-рукавичка, тіньовий, пальчиковий тощо).
  • Дозволяйте дітям  недовго переглядати дитячі передачі, фільми, мультфільми.
  • Організуйте домашній оркестр з дитячих музичних інструментів та саморобок (все, що видає звук) та супроводжуйте записи дитячої музики грою на них.
  • Організовуйте домашні концерти, на яких діти будуть виконувати не тільки знайомі пісні та таночки, а й вигадані.
  • За допомогою ігор та загадок («На чому я граю?», «Повтори як я» та ін.) ви будете розвивати тембровий та ритмічний слух дитини.
  • Дозволяйте дітям фантазувати, виявляти творчість.