Завідувач ЗДО
Морозенко Тетяна Миколаївна
Освіта: повна вища
Закінчила НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2010 р.
Спеціальність за дипломом: «Дефектологія»
Кваліфікація за дипломом: «Вихователь. Дефектолог. Тифлопедагог. Практичний психолог спеціальних закладів освіти»
Кваліфікаціна категорія: «Спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання: «Вихователь-методист»
Педагогічний стаж: 37 років
Нагороди та відзнаки:
Дні прийому:
Понеділок - 8.00-12.00
Середа - 14.00-17.00
П'ятниця - 8.00-12.00
Життєве кредо:
«Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість,
просто прагни робити все якнайкраще»
Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем закладу дошкільної освіти?" Відповідь проста - Не просто, тому що одна особа поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник закладу дошкільної освіти, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей.
Завідувач ЗДО- взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників закладу до педагогічного і виховного процесу.
Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ЗДО, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач закладу дошкільної освіти маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:
- вміти вибирати інформацію та структурувати її;
- вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу;
- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;
- приймати нетрадиційні управлінські рішення;
- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.
Компетентність керівника ЗДО є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.
Завідувач контролює:
- роботу адміністративної групи (вихователя–методиста, завідувача господарством, сестри медичної);
- виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавства;
- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;
- якість знань, умінь і навичок дітей;
- виконання рішень педагогічної ради;
- збереження обладнання і посібників;
- ведення документації вихователями, адміністрацією;
- організацію та здійснення роботи з батьками;
- фінансово-господарчу діяльність;
- роботу вихователів.
Закон етики працівника закладу дошкільної освіти:
1. Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до іншої людини, постарайтесь поставити себе на місце тієї людини.
2. Не нав’язуйте своїх думок і смаків іншим.
3. Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження.
4. Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег.
5. Ніколи ні з ким не з’ясовуйте відносин у присутності сторонніх осіб.
6. Не ставте колег у незручне становище при сторонніх, зробіть вигляд, що не помітили їхніх промахів.
7. Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей.
8. Будьте толерантними за будь – яких обставин.
9. У будь – якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати розумне оптимальне рішення для врегулювання конфлікту.
10. Вчіться мати тверду життєву позицію з будь–якого питання, грамотно, культурно її відстоювати.
11. У будь – якій життєвій ситуації пам’ятайте: Ви – педагог, з Вас беруть приклад інші.
12. Пам’ятайте золоте правило етики: ставтесь до людей так, як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас.
БУДЬТЕ ПИЛЬНІ, АДЖЕ У ВАШИХ РУКАХ ДИТИНСТВО !